הסודות של זארובי

הסודות של זארובי היא חברה מנצרת המייצרת תבלינים, פיצוחים, עזרי אפיה ופירות יבשים ופועלת בעיקר בשוק הפרטי וברשת הרביעית.
החברה פנתה אלינו ל- Mesh Branding כחברת מיתוג, כדי שנמצב אותה מחדש תוך בניית אסטרטגייה מותגית שתתמוך בכך.
בתום תהליך מחקרי, בנינו אסטרטגיה מותגית חדשה ששמה במרכזה את הידע רב השנים המלווה בסודות מקצועיים ואותנטיים של משפחת זארובי העוברים מדור לדור.
בהתאם, שינינו את שם המותג ל- "הסודות של זארובי" וניסחנו מסר חדש, וורבאלי וחזותי, תחת הבטחה חדשה לצרכן שאינה מתחום הליבה – המתמקדת בערכי האותנטיות, מזרחיות, מסתורין ומשפחתיות.
מהלך זה אפשר לבצע הרחבת מותג למוצרים נוספים בקטגוריה כגון קפה שחור, שמן זית, עוגיות מזרחיות ועוד.
ולבסוף, כחלק אינטגרלי מבניית האסטרטגיה – עיצבנו למותג Look & Feel  חדשים הבאים לידי ביטוי באריזות חדשות, לוגו חדש, אתר אינטרנט חדש (לחץ לצפייה), נקודות מכירה וקטלוג מוצרים.
תהליך המיתוג מחדש הביא לעלייה במכירות בכל קטגוריות המוצרים:
בשנה הראשונה מכירות עזרי האפייה עלו ב-28%, מכירות הפירות היבשים עלו ב-24%, מכירות התבלינים עלו ב-13% ומכירות הפיצוחים עלו ב-8%.  סך כל מחזור מכירות החברה עלה בשנה הראשונה למהלך ב-13%
והיד עוד נטויה…
על תהליך זה זכינו בפרס מובילי המהלך השיווקי החדשני של שנת 2015 בקטגוריית קמעונאות בתחרות Innovate 2015 של הפורום לחדשנות בשיווק, בשיתוף הפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א ביה"ס ריקאנטי ואיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל.
ועדת השיפוט של התחרות כללה בעלי תפקידים בכירים בחברות מובילות כגון: ישראכרט, קופיקס, פלאפון, ארקיע, אוניברסיטת ת"א ועוד.  
אנחנו מודים מכאן לידידנו היקרים בחברת "הסודות של זארובי" על האמון שנתנו בנו לאורך הדרך ואנו בטוחים שגם הקמפיין השיווקי הנוכחי שאנו עובדים עליו יחד בימים אילו, להשקת המותג החדש של "הסודות של זארובי" יזכה להצלחה וימשיך להזניק את החברה קדימה.

מיומנויות: זהות תאגידית, עיצוב אריזות