קידום 

החוליה השניה והחשובה לא פחות לעסק שלך הינה קידום.

כולם יגידו לכם שהעולם משתנה(!). קידום אתרים אינו מה שהיה פעם, כל בית עסק חייב דף פייסבוק, ומי שלא מצלם את ארוחת הבוקר שלו באינסטגרם, לא קיים.

חלק מהמנטרות נכונות, חלקן פחות. אך האם לכל אחד היכולות להפוך תחום זה לכלי להבאת הצלחת העסק שלך? האם מאחורי פעילויות השיווק והקידום השונות קיימת אסטרטגיה מיתוגית נרחבת- הוליסטית?

קידום ממומן בגוגל, ברשתות החברתיות השונות (בין אם פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם…), קידום תוכן שיווקי, קידום אורגני ועוד- לנו במאש היכולות להפוך כלים אלו להצלחה.