איך מנסחים ערכי מותג או חזון חברה?

אחד מאמירות הלהג בין "בוני המותגים" היא ההתגנדרות בערכי מותג.

ניקח למשל את 20 המותגים המפורסמים בישראל: מול כל מותג נרשום את ערכי המותג המוצהרים שלו או, חזון החברה בארגוני שירות – אותו פלקט המוצג תלוי בכניסה לחברה עם מסגרת מעוטרת, ואז ניווכח כי כולם פחות או יותר מתקשטים באותם עדיים; מי לחדשנות, מי לשירות מעולה, ומי בהצהרה כי "אתה הלקוח הוא החשוב ביותר" (יש כאלה שהגדילו לעשות וקראו ללקוח כוכב) ועוד כהנה וכהנה ערכים או "דמויות מותג" (עוד שטות בשפת המתחזים אשר כל תפקידה לעשות לאנשי הקריאטיב את החיים קלים יותר).

אי אפשר לייבא ערכי מותג מחברה אחרת! מדוע? כי ברגע שאתה עושה את זה אתה יוצר משהו לא אמיתי, והצרכן אינו טיפש.
ערכים הם ה– core values וככאלה הינם הבטחת המותג ללקוחותיו.

כדי לגבש ערכי מותג או חזון חברה אמיתיים – כאלו אשר גם יבדלו אותך וגם יעניקו לך ערך מול מתחרייך – אין מנוס מלבצע חשיבה מעמיקה ולגלות את הפלאים של המותג בתוך החברה עצמה, בקרב מייסדיו, מוביליו ומבצעיו בפועל.  

זו הזדמנות עבורך לייצר בידול, זו הזדמנות עבורך להיות משהו מיוחד.

אנחנו כמובן נשמח לעזור לך בתהליך החשוב הזה.