עיצוב זהות תאגידית

החברה שלך היא אחת ויחידה מסוגה.  גם הזהות שלך חייבת להיות כזו.

הזהות התאגידית שלך היא מי שאתה. היא התרגום הויזואלי של האסטרטגיה שלך. לכן, הצעד הראשון הוא לפתח את האסטרטגיה המותגית של החברה ולבנות את פרופיל קהל היעד של המותג.

הצעד הבא הוא לתרגם את כל המידע הזה לכדי עיצוב ויזואלי.

השאלה שעליך לשאול את עצמך היא איזו תדמית צריכה להיות לחברה שלך בתפיסתם של קהלי היעד?  איך ברצונך שקהל היעד יראה את החברה שלך? גדולה וראשונה בכל דבר, או אולי מסורתית עם ערכים אמיתיים; מודרנית וחדשנית, או ככזו שהשירות עומד בראש מעייניה; רצינית או כייפית? כל מה שנכון ואמיתי עבור החברה שלך, אמור להיות מרומז בעיצוב הלוגו והזהות התאגידית שלך. בחירת הזהות התאגידית המתאימה אינה פונקציה של "יפה, לא יפה" אלה "נכון, לא נכון".

הזהות התאגידית משקפת את האסטרטגיה המותגית של החברה שלך ללא התייפיפות.

סיבות חיצוניות לעיצוב הזהות התאגידית:

  • להציג בפני העולם הרחב את התפקיד, השאיפות והאחריות החברתית של הארגון שלך, כפי שאתה תופס אותם
  • להעניק ללקוחות ביטחון במחויבות שלך למוצר, לאיכות ולשירות
  • להבהיר לספקים מהם הסטנדרטים והציפיות ארוכות הטווח המנחים את החברה

סיבות פנימיות לעיצוב הזהות התאגידית:

  • להציג בפני סגל העובדים את השאיפות, החזון, הכיוון הכללי והערכים לפיהם פועלת החברה
  • להבטיח מיקוד עסקי רצוף, כלומר, הכוונה סינרגית של פעילויות ומשאבים
  • לגייס את אנשי סגל העובדים להשגת מטרה משותפת

ראה מבחר עבודות שלנו בתחום עיצוב הזהות התאגידית