עיצוב אריזות

אריזה טובה יכולה ליצור רושם ראשוני חזק מאד והיא גם מהווה את ההזדמנות האחרונה שלך לעשות רושם על הלקוח הפוטנציאלי, לפני שהוא או היא מחליטים לרכוש את המותג שלך בפעם הראשונה.

כל ההחלטות הנוגעות לעניין האריזה צריכות להיות מונחות על ידי תדמית המיתוג הכללית שלך. כל מוצר (למעט בודדים יוצאים מהכלל) צריך להיראות כפרי עבודתה של אותה חברה. אין זאת אומרת, כי תתי-מותג אינם יכולים להיות בעלי אישיות משל עצמם, אך גם כאשר יש להם אישיות נפרדת, עדיין חובה על ה"גנים המשפחתיים" שלהם להיראות באופן ברור ובולט. אסור לטעות – "גנים משפחתיים", לוגו, סמל, צבעוניות מזוהה ואפילו קו פרסומי מובהק אינם מותג. הציפייה לתועלת מוחשית – ולא משנה באיזו עטיפה – היא היא המותג האמיתי.