תהליך העיצוב שלנו – פיתוח שפת המותג

לעולם איננו מתחילים לעצב לפני שכל אנשי הצוות שלנו מבינים את האסטרטגיה שלך, ומתוך נקודת המבט הייחודית שלהם. אין כאן שום פשרות.

תהליך העיצוב מושתת על ניתוח המצב הקיים ולמידת האסטרטגיה המיתוגית שנקבעה.

בשלב זה אנו מתרגמים את האסטרטגיה שפותחה כדי להשיג "מראה ותחושה" (Look & Feel) נכונים למותג, מגדירים את הנקודות בהן יש להתמקד בנוגע לחוויה הרצויה עבור הלקוח ומכינים את כל כלי המיתוג.

לעיצוב גראפי אפקטיבי יש יחסי גומלין פוריים ואינטראקטיביים עם קהל היעד של המותג: הוא מושך את תשומת הלב, מעביר מידע ומחנך.

לכל עיצוב יש מטרה, בין אם מדובר בתמרור דרך או בעיתון יומי, משום כך, חובה על העיצוב להיות פונקציונאלי.

אתיקת העיצוב שלנו ב- Mesh Branding מתמקדת בגיבוש פתרונות יצירתיים המותאמים לשוק ומשיגים תוצאות הנראות לעין עבור לקוחותינו.

להלן שלבי העבודה בתהליך העיצוב:

  1. ניתוח שפת המותג
  2. התאמה לאסטרטגיה המיתוגית החדשה שנקבעה
  3. עיצוב
  4. הצגה
  5. הפקה
  6. יישום

ראו מגוון עבודות עיצוב שלנו, חלקן מושתתות על אסטרטגיה מותגית שאנחנו בנינו וחלקן על אסטרטגיה מותגית שהלקוח הביא איתו:

עיצוב זהות תאגידית

עיצוב אריזות

עיצוב תקשורת שיווקית

עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב חנויות מותג

עיצוב נקודות מכירה ושירות

עיצוב תערוכות

עיצוב רכבים ממותגים