המיתוג על פי Mesh Branding

אנחנו ב Mesh Branding מאמינים במציאת הבטחה לצרכן המבוססת על מחקר נכון ואפקטיבי מול קהלי היעד הרלוונטיים, על באנצ'מארק מתהליכים דומים בארץ ובעולם, על ניתוח דינאמי של הסביבה בה פועל המותג ועל סמך ערכי החברה המפעילה אותו.

לאחר מכן, אנו כותבים למעשה את הסיפור שלו ומעצבים אותו בעזרים וויזואליים וגראפיים שימחישו ויספקו את התחושה וההבטחה הפסיכולוגית שמעבר למילים.

אנחנו לא בוחרים צבע או גופן בגלל שהם "יפים" ולא מספרים סיפורים שנשמעים "מגניבים", אנחנו בודקים ומבצעים בחירות על סמך תובנות שנמצאו כמשרתות את הסיפור שנכון לספר לקהל הרלוונטי שאליו המותג פונה.

בחירת ההבטחה של המותג נעשית אצלנו בתהליך אסטרטגי המכיל בתוכו את המחקר שאנו מבצעים וטומן בחובו מתודולוגיית עבודה ייחודית שפיתחנו עם השנים תוך שימוש ב:

בידול ואטרקטיביות

חדשנות

ניצול נכון של פלטפורמות המדיה השונות

שכלתנות והתבססות על מחקר

פסיכולוגיית צרכנים

בנצ'מארק ותובנות ממקרי בוחן

אז איך אנחנו עושים את זה?