האם משרדי פרסום בונים מותגים?

משרדי פרסום רבים נוהגים להתיימר להיות יועצים אסטרטגיים, שיווקיים ומיתוגיים, אבל המומחיות שלהם היא ביצירת פרסומות.

לעיתים נדמה כי הללו שכחו שהם חוליה אחת בשרשרת ענקית המרכיבה את המושג הנקרא מיתוג.

חוליה חשובה אך אחת מיני רבות בשרשרת.

ל"מחלקות האסטרטגיה" במשרדי פרסום יש עבודה רבה בתחום האסטרטגיה של הפרסום.

בארצנו הקטנה מחריפה הבעיה כאשר חברות הפרסום הפכו לענקים בעלי השפעה אשר מתנגדים לכל "תכתיב" מחברות מיתוג.

חברות הפרסום שוטטו בעולם, פגשו קולגות ולמדו על הבאז החדש – "מיתוג" (לפני 10 שנים) הן למדו את עבודת המיתוג אצל חברות המיתוג (שים לב אצל חברות המיתוג ולא אצל חברות הפרסום) חזרו לארץ וניסו למלא – בלא הצלחה – את הואקום שנוצר כתוצאה מחוסר במומחי מיתוג בארץ והפכו להיות המומחים בעיני עצמם ובעיני הלקוחות שלהם.

כמו שאתה לא מזמין פיצה במסעדה מזרחית, אל תחסוך על עצמך כשמדובר בהשקעה העסקית שלך.

לרוב לקוחותינו יש גם משרדי פרסום וזה נפלא וחשוב, אך מטרתם היא להכין עבורם את הפרסומת ולא לבנות, לרענן או לשמר עבורם את המותג.

זאת – המומחיות שלנו.