האם צריך להחליף את המיתוג אחת לתקופה?

אם המיתוג שלך נכון ומספק את הסחורה – אין צורך להחליף אותו כל שנה. חבל על הכסף. באסטרטגיה צריך לדבוק במשך זמן ארוך.

כך לדוגמא, האסטרטגיה של "ב.מ.וו" עובדת כבר 25 שנים. של "איקאה" כמה עשורים טובות של שנים. של "וולוו" יותר מ-40 שנה.

אין גם צורך להחליף כיוון בכל פעם שמגיע מנהל שיווק חדש או מנכ"ל חדש.

מה שכן חשוב לעשות הוא לשמר את המותג לאורך זמן ולא לקפוא על השמרים.

במצב בו אין שביעות רצון רצוי וכדאי לחשוב על רענון המותג הקיים או במצבי קיצון אף על בניית מותג חדש במקומו.