בניית המותג שלך באמצעות חברת מיתוג

המותג נועד לספק לצרכן צורך כלשהו ולשאת הבטחה כלשהי.

ככל שההבטחה הזו תהיה ייחודית יותר וככל שהצרכן יאמין לה יותר, כך הוא ישאף לרכוש את המותג ולהשתמש בו, על פני האופציות האחרות.

מה כרוך בתפיסה של מותג?  הכול.

למעשה – המותג הוא האסטרטגיה.

חברה אשר יוצאת לדרך בעצמה או מוציאה לשוק שירות או מוצר חדש, מבלי להשקיע בפיתוח המותג, מצמצמת במו ידיה את סיכויי ההצלחה שלה.

זאת משום שהמותג הוא פשוט יישום ההבטחה ללקוח – ראי המשקף את השאיפות של הלקוחות.

ולא פחות מכך, מותג הוא גם השתקפות השאיפות של הארגון עצמו.

המותג משמש כדי להגדיר את התרבות התאגידית שלך, ומשפיע על כל היבטי הפעילות.

במונחים עסקיים, מיתוג הוא כלי אסטרטגי המיועד לשפר את השורה התחתונה של החברה – המאזן הכלכלי, לשפר את המודעות למותג, להביא לעלייה במכירות להכניס יותר כסף.
הזהות המותגית היא אחד הכלים האסטרטגיים החשובים ביותר כאשר מדובר ברווחיות ובצמיחה.

מיתוג אינו מתרחש מעצמו – יצירת מותג ובנייתו כרוכות בתכנון אסטרטגי וטקטי כאחד.  אחזקה של המותג וההגנה עליו לאורך זמן, חייבות להיות מנוהלות באופן פעיל.

כל מסר, כל חוויה שחווים מול מוצרי ושירותי החברה מעצבים את תפיסת המותג: האריזות, הזהות התאגידית, הפרסום, המענה הטלפוני, אתר האינטרנט, אנשי המכירות, נקודת המכירה, כל אלה ועוד הינן נקודות מפגש עם הצרכן אשר מצריכות את השתקפות האסטרטגיה המותגית.

בזה אנחנו כמובן, מומחים ובעלי ניסיון רב, ונשמח לעזור גם לך.

קרא על תהליך המיתוג הייחודי שלנו