מחשבות על מותגים

מדוע בידול הוא שם המשחק? כדי ליצור הבדלים בין ב.מ.וו ומרצדס תארו לכם שיגיעו לכאן משלחת ירוקים מכוכב אחר (לא עלינו טפו, טפו, טפו) ואנחנו נישב איתם לקפה בכיכר. מולנו… קרא עוד ←

מדוע חשוב להחליף סוסים לכאורה מנצחים

אני משתדל לבחור תמיד לקוחות אשר יש למנהלי השיווק ולמנכלים שלהם סיבה להישאר תקופה ארוכה בתפקיד (המנכ"ל הוא הבעלים). כדי לבנות מותג ראוי ומצליח אנו צריכים זמן ולמנהלים היום אין… קרא עוד ←

משרדי הפרסום אינם בוני מותגים

מותגים מסעירים את דמיוננו. כשהם מצליחים, הם אחראים להישגים עצומים בכיבוש שווקים וברווחים. לכן ההתלהבות והתקוות שהם מעוררים עצומות. לכן אני כל כך נרגש כאשר אני – כבונה מותגים –… קרא עוד ←

מהו מותג

לאחרונה, זוגתי ואנוכי תכננו סוף שבוע ארוך ומפואר באחד המלונות הידועים ביותר בין מלונות בירתנו ירושלים. לקראת צהרי יום השבת, בעודנו מנסים להתאושש מארוחת הבוקר מצאנו עצמנו – אחוזי שיעמום… קרא עוד ←

משבר המיתוג של ישראל

מאז קום המדינה עשינו פה דברים מדהימים בזמן קצר, אבל ספק אם מי שעושה לנו דה-לגיטימציה בעולם יודע עליהם. הפתרון שמציעים אנשי הפרסום: "שיווק ויראלי" – הפצה מפה לאוזן אודות… קרא עוד ←

Kill The Ego

או –"איזהו הגיבור הכובש את ייצרו" בשלהי חורף 1472 שכבו כל גיסותיו של מלך אנגליה, אדוארד הרביעי – 20,000 חיילים במספר – שיכורים והלומי בשר ויין על חופי נורמנדי שבצרפת.… קרא עוד ←

Branding crisis: Jews, start talking

As part of battle against Israel's de-legitimization, advertising people suggest 'viral marketing' of Mediterranean wonder by recruiting Jews who have reached key positions in the world Alan Parker's legendary film… קרא עוד ←